Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití digitálních technologií ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
RAJNOCHOVÁ, Dominika
Tato práce se zabývá využitím digitálních technologií ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu digitální technologie, využitím interaktivních pomůcek, aplikací a nástrojů v hodinách anglického jazyka. Vlivem na rozvoj řečových schopností a výhodami a nevýhodami jejich využívání ve výuce. Praktická část práce představuje dva dotazníky, určené pro učitele a žáky základních škol. Následně se praktická část zaměřuje na aktivity s využitím digitálních technologií, přípravu do hodin s využitím digitálních technologií a na dopad digitálních technologií na výkonnost učitelů a žáků v hodinách anglického jazyka.
Classroom Instructions in Teaching English
Ševčíková, Linda ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Diplomová práce Instrukce ve výuce anglického jazyka si klade za cíl představit zásady instruování v hodinách a jejich praktické použití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část obsahuje seznam učebnicových instrukcí a seznam instrukcí použitých v hodinách. Teoretická část popisuje důležitý vztah zadávání instrukcí a specifické situace ve třídě, jakožto i závislosti pokynů na reakcích studentů. Navazující část pojednává o užití výše zmíněných principů v praxi; sestává z instrukcí shromážděných z třetího vydání řady učebnic New Headway a z instrukcí zaznamenaných během náslechových hodin na různých typech škol se studenty ve věku od 7 do 18 let. Cílem praktické části je kromě ilustrace užití teoretických zásad v praxi srovnání instrukcí z učebnic a instrukcí z hodin. Seznam zaznamenaných instrukcí slouží také jako vzorek jazyka používaného v hodinách angličtiny na několika českých školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.